Pozycjonowanie stron – oparte na słowach kluczowych

Pozycjonowanie stron jest czymś, na co decyduje się coraz więcej osób prywatnych i firm, czy to podejmując się go samodzielnie, czy także korzystając przy tym z płatnych usług firm pracujących w branży. Niezależnie od tego, na którą z takowych opcji zdecydujemy się, powinniśmy mieć świadomość, na czym cały ten proces polega i co robi się w jego obrębie. Jeślipromowanie strony w sieci powierzamy podmiotowi zewnętrznemu, ułatwi nam to kontrolowanie go.

Jeżeli robimy to sami, da nam to pojęcie na temat tego, jakie praktyki są bardzo dobre, a jakie – nie bardzo. W tym poradniku skupimy się na czymś takim, jakpozyskiwanie linków, które od lat stanowi podstawę pozycjonowania, a którego zasady lubią się przemieniać.
Złote wskazówki dotyczące linkowania
Choć sam proces pozyskiwania linków do naszej strony www może wydawać się prosty i kiedyś taki był, dziś jest nieco przeciwnie, a nasze działania w jego obrębie muszą być rozsądne i z dużą dokładnością przemyślane. Pamiętajmy zatem o tym, ażeby:

stawiać na jakość, a nie ilość – ta druga może nas wprowadzić filtr albo doprowadzić do bana. Bardzo dobre jakościowo linki z mocnych stron są tymi najcenniejszymi;
dobierać strony linkujące tematycznie – czy strony o zwierzętach często linkują do stron motoryzacyjnych? Niekoniecznie. Dbajmy o zachowanie tematyki;
zróżnicowany profil linków – dywersyfikacja to aktualnie podstawa w linkowaniu. Nie zamykajmy się więc w obrębie jednego anchor textu, ale też nie publikujmy tylko linków do-follow. Nie poruszajmy się również tylko w obrębie blogów. Działajmy kreatywnie, a nam się to opłaci.

Podsumowanie
Choćlinkowanie, o którym kilka słów powiedzieliśmy w tym niezbyt długim poradniku, jest zdecydowanie najważniejszą częścią pozycjonowania stron, nasze działania nie powinny skupiać się wyłącznie w jego obrębie, a być związane również z dbaniem o samą stronę i dostarczanie za jej pośrednictwem wartościowych, odpowiednio przystosowanych do SEO treści. Samo linkowanie jednakże powinno być robione z głową, w każdym momencie z naciskiem na jakość, a nie na ilość.
Sprawdź również informacje na stronie: Sklep SEO.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz