Gadżet reklamowy – co daje?

 

Kwestią sporną przez ciągle jest to, co należy odkryć na gadżecie reklamowym. Czy dużo lepiej zamieścić tam samo logo firmy, czy także dane kontaktowe, a ma możliwość raport działalności. Tutaj nie posiada jednej, sztywnej zasady. Jest natomiast miejsce na indywidualną interpretację. Na przykład kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z takowych gadżetów posiadamy możliwość zamieszczenia mniejszej albo większej ilości informacji.

Tam, gdzie jest niewiele miejsca i gdzie powinno się się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy sposób. Z tym że zdaje egzamin gdy strona posiada w miarę najłatwiejszą do zapamiętania domenę, gdy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny posiadać zatem nadrukowane logo i adres strony w taki metodę, by te detale były widoczne. Jeżeli już zamieścimy tak szczegółowy opis firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to mało prawdopodobne jest to, że ktoś z tego ogólnie rzecz biorąc skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę jednak ma możliwość wejść dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. O ile logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to wszyscy ludzie przynajmniej z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. Jeżeli natomiast projektujemy brelok z logo, to niczego oprócz logo i stroną nie powinno się tam umieszczać. Przesycenie informacjami przenigdy nie przynosi dobrego rezultatu.

Warto zobaczyć: power bank z nadrukiem.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz