Działalność biura aktuarialnego

Budowanie nowej marki wcale nie jest tak prostym misją. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy posiadający kapitał są zainteresowani wręcz odkupieniem marki, firmy lub spółki od posiadacza. Stąd też bardzo często wykorzystywane są usług biura aktuarialno-finansowego.

Bardzo popularna jest przede wszystkim tania wycena przedsiębiorstwa. Dzięki wycenie wiemy ile dana firma jest warta i czy warto ją kupić albo sprzedać. Taka wiedza może okazać się na pewno nieoceniona, gdy będziemy chcieli wejść w biznes albo dosłownie gdy będziemy chcieli sprzedać firmę. Transakcje kupna i sprzedaży to jednakże niejedyne sytuacje, kiedy potrzebna jest wycena marki. Coraz częściej powinno się stworzyć wycenę także wówczas, kiedy toczy się postępowanie upadłościowe albo likwidacyjne. A przy tym wycena przyda się także w momencie, gdy wspólnicy y w dążą do połączenia albo podziału przedsiębiorstwa. Rozumie się przez to m.in. wydzielenie danej części firmy i delegacja obowiązków firmie zewnętrznej. Nie zapominajmy, że profesjonalna wycena przedsiębiorstwa jest także niezbędna w momencie, gdy prowadzone jest postępowanie cywilnoprawne. Dodajmy, że wycena aktuarialna jest również na prawdę często potrzebna z powodu ostatnich modyfikacji podatkowych w polskim prawie że podatkowym. Księgowi w wielu firmach mają niemały ból głowy z powodu wprowadzenia tzw. Polskiego Ładu, który zamiast uprościć podatki w Polsce, jeszcze bardziej je skomplikował. Wielu przedsiębiorców musiało z tego powodu zdecydować się na sprzedaż biznesu lub na zaciągnięcie zobowiązań majątkowych na firmę.

Sprawdź: wycena marki.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz