Zareklamuj się na notatniku

Notesy to rzecz tak praktyczna i potrzebna, że nieprosto się bez nich obejść. Warto zamówić je w swojej firmie dla pracowników. Poza tym, że będą prezentem od firmy i będą służyć do różnych zapisków, będą też pełnić rolę reklamową.

Ażeby mogły ją pełnić, notesy firmowe muszą mieć nadruk w postaci firmowego logo. Zamawia się notes, wybrawszy przedtem jedną z propozycji, a też wykonanie wybranego nadruku.
W wykorzystywaniu notatników do celów marketingowych ważne jest, jak one się prezentują. Im bardziej są one estetyczne i eleganckie, tym jest to bardziej użyteczny przedmiot reklamowy. Im coś jest bardziej wartościowe, tym lepszym jest nośnikiem reklamy. Można aby wybrać mały notesik, niemniej jednak solidny notes w skórzanej oprawie zrobi lepsze złudzenie. Nie musi być bardzo duży. Ważniejsze jest, ażeby mimo swojej okazałości, był także wygodny w noszeniu. Powinien mieścić się łatwo w niewielkiej szufladzie czy również w damskiej torebce. Najpraktyczniejszy jest format A5, czyli szkolnego zeszytu. Dalszym, co powinno się wybrać, jest jego paleta kolorów. Będzie ona zależna od rodzaju działalności. Różnorakie barwy mają różne znaczenie i nie każda pasuje do każdej branży. Najczęściej notesy firmowe mają jeden z barw, które są charakterystyczne dla firmy. To są te, które ukazują się w logo, na stronie firmowej, na materiałach graficznych i w wystroju biura. Ta sama zestaw barw gadżetów reklamowych sprawia, że można mówić o spójnej identyfikacji wizualnej.
Kolejna znacząca kwestia w przyrównaniu do wyglądu notesu to nadruk. Ten wybiera się indywidualnie. Często wybierane są notesy z logo, ale może to być także jego część, o ile logo jest bardziej rozbudowane. Nadrukowane może zostać też hasło firmowe, jeżeli już korzysta się z niego w działaniach marketingowych. Notes, jak i inne gadżety z nim, to sposób na upowszechnianie tego hasła.
Zobacz więcej: http://www.iveno.pl/notes-reklamowy-a5.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz