Opakowania – atrakcyjne i tradycyjne

Opakowanie produktu posiada bardzo spore znaczenie. To ono w dużej liczbie przypadków odpowiada za to, czy konsument w ogóle po nie sięgnie. Choć opakowanie zazwyczaj ostatecznie i tak ląduje w koszu na śmieci, to kupujący bardzo bardzo często decydują się na takie produkty, które posiadają bardzie interesujące opakowania.

Dla nich opakowanie produktu posiada znaczenie ładne i jeżeli już mogą, oni wybrać między takim codziennym, a wyjątkowym, to wolą oni to drugie. Takie sytuacje są tym bardziej oczywiste, o ile takie produkty kupowane są na prezenty. Wtedy do ichniejszym opakowania przywiązuje się jeszcze większą uwagę i nadaje im się większe znaczenie.
Kiedy dokonują oni takich decyzji znaczenie posiada dla nich również etykieta produktu, bo dzięki takiej, mają oni szansę poznać jego zasadnicze właściwości. Jeżeli będzie to produkt spożywczy – to na etykiecie będzie informacja o jego składzie, o ile będzie to wyrób kosmetyczny, to oprócz składem, etykieta podaje też jego zasadnicze przeznaczenie i działanie. Z całą pewnością w przypadku kosmetyków nie wszystkie informacje znajdują się na etykiecie, bo nie posiada nie wystarczającej ilości miejsca. Reszta, która musi być podana do treści kupującego, jest publikowana na załączonej ulotce. Tak jest dosłownie wówczas, kiedy wybiera się opakowania reklamowe. Takie najczęściej są charakterystyczne i wyjątkowe. I są dostępne w ograniczonych ilościach. Produkty, których opakowania są nieco inne, nie za każdym razem kosztują więcej. Czasem ich producenci celowo urozmaicają opakowania swoich towarów, bo dzięki temu zainteresowanie nimi jest większe. Dlatego kreacja opakowań jest aktualnie bardzo częstym zleceniem w agencjach kreatywnych. W wielu przypadkach jest to działanie, które sprzyja promocji i reklamie. Zdarza się, że tak niewielki zabieg, jaka jest zmiana opakowania, przynosi bardzo świetne rezultaty. Dlatego wielu producentów co jakiś czas odświeżają opakowania swoich towarów.
Zobacz: projektopakowania.creatino.eu.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

1 comment

Dodaj komentarz