Internet – sposoby na reklamę

Firma pani Moniki działa już od kilku lat. Kiedy jej działalność się zaczynała, pani Monika pracowała sama.

Dzisiaj zatrudnia ona 10 osób i wynajmuje przestronne biuro w centrum Poznania. Przedmiotem funkcjonowania jej firmy jest marketing internetowy dla firm. W wielu przypadkach pani Monika i jej pracownicy nie spotykają się ze swoimi klientami. Ich kontakty bardzo często ograniczają się do rozmów telefonicznych i wiadomości e-mail. Oczywiście, o ile dany klient posiada blisko do siedziby firmy pani Moniki i ma ochotę porozmawiać z nią osobiście, to i takie spotkania się zdarzają.
W większości jednakże przypadków zlecenia do firmy pani Moniki napływają w internecie. Identycznie ustala się ichniejszym szczegóły. Niekiedy detale omawiane są telefonicznie. Bo pracownicy pani Moniki wykonują bardzo różnorodne zadania. Do obowiązków wielu z nic powinno sięwarto pisanie artykułów sponsorowanych. Zasady ichniejszym tworzenia posiadają oni w jednym palcu i jeżeli już tylko posiadają dostatecznie dużo treści, to są oni w stanie zredagować taki artykuł faktycznie szybko i w każdym momencie jest to artykuł doskonałej jakości. Dzięki temu zleceniodawcy pani Moniki zawsze są zadowoleni z tego, co otrzymują. To sprzyja też temu, że jej usługi polecają oni swoim znajomym i dlatego pani Monika przenigdy nie narzeka na brak zleceń. O jakiegoś czasu ma ich tak dużo, że wręcz zastanawia się nad tym, czy nie zatrudnić kilku osób. Niekiedy w natłoku zamówień wspiera się współpraca z firmami, które świadczą podobne usługi. Ale wówczas pieniądze ze zleceń przechodzą jej koło nosa. Bo jeśli publikacja treści marketingowych jest zlecana innemu wykonawcy to logiczne jest, iż to on dostanie za to zapłatę. Dlatego pani Monika dość solidnie zastanawia się nad kolejnymi etatami. Na razie natomiast postanowiła przyjąć na staż osobę, którą jej pracownicy wprowadzą w świat świadczonych przez nią usług. Staż taki jest refundowany przez miejscowy urząd pracy, więc tym samym pani Monika ma taniego pracownika i czas na to, żeby nauczyć go tego, co w tym zawodzie i w takiej pracy jest konieczne.
Polecamy: Publikacja treści marketingowych.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz