Przechowywanie kopii zapasowych

Bezpieczeństwo systemów informatycznych zależne jest od kilku podstawowych czynników. Zdecydowanie jeden z najważniejszych to regularne tworzenie kopii zapasowych, jak również przechowywanie dysków twardych zawierających dane firmowe, jak też dane poufne, które nie powinny dostać się w niepowołane ręce.
Bezpieczeństwo danych firmowych – co należy wiedzieć?
Jeżeli chcemy w odpowiedni sposób zadbać o dane firmowe, warto skorzystać z usług specjalistycznych firm, które zajmują się bezpiecznym przechowywaniem nośników informacji, takich jak płyty CD, DVD, dyski twarde, taśmy lto.

Należy podkreślić, że przechowywanie kopii zapasowych to podstawowa zasada bezpieczeństwa danych firmowych. Backup danych przechowywany jest w dwóch różnych lokalizacjach. Warto również wspomnieć, że do plików, które wymagają budowy kopii zapasowych w firmie niewątpliwie powinno się zaliczyć wszystkie pliki tekstowe, ale także arkusze kalkulacyjne, programy księgowe czy rozliczeniowe. Nośniki z informacjami odbierane są od klienta a także w bezpieczny sposób z użyciem specjalnych walizek transportowane do bezpiecznych lokalizacji zapewnionych przez firmę oferującą przechowywanie kopii zapasowych. Miejsce przechowywania kopii zapasowych objęte jest całodobową ochroną, jak też monitorowane. Co za tym idzie, nie musimy martwić się o bezpieczeństwo kopii zapasowych. Prócz tego, będziemy mogli też korzystać z usługi polegającej na archiwizacji dokumentacji papierowej, jak też przechowywaniu dokumentacji elektronicznej.

Warto sprawdzić: przechowywanie dysków twardych.

FacebookTwitterGoogle+Podziel się

Dodaj komentarz